Batu Gajah Fun Race & MNC Round 3

11 April telah berlangsung Batu Gajah Fun Race & MNC Round 3. Alhamdulillah race dapat dijalankan dengan lancar. Disebabkan ramai peserta yang menyertai race kali ini semua heat dijalankan bersilih ganti.. dengan kata lain tanpa henti dan tiada rehat untuk makan tengahari.. kalau lapar pandai-pandai le curi makan untuk isi perut... Makan tengahari pun memang mengamcam.. Nasi Vonggey.
Ini merupakan kali kedua race diadakan di Arena Square.. race diadakan dibawah bumbung ( Indoor ).. oleh itu peserta nampak selesa kerana tidak kepanasan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selamat Datang ke Ipoh RC Car Team

Foto saya
Laman Web ini diwujudkan bertujuan untuk menghimpunkan aktiviti-aktiviti yang melibatkan peminat Kereta Kawalan Radio di Perak. Sebarang cadangan untuk menambahbaik laman ini atau menambahkan bahan-bahan, sila majukan kepada Web master di ipohrcar@gmail.com

Tshirt Ipoh RCar Team

Berminat untuk mendapatkan T-Shirt Ipoh RCar Team

Tshirt berwarna kuning hitam iaitu warna kebanggan Negeri Perak. Peminat-peminat RC car yang berhajat untuk mendapatkan Tshirt tersebut boleh berhubung dengan En. Lemantoi ( 012-5232917 ) atau Tengku ( 019-5533691 ). Sehelai RM 40.00 sementara stok masih ada ( Stok terhad.. kalau ada permintaan kita buat lagi )

Race Batu kawan