Test Transponder

Assalamualaikum.. Semalam hari ahad 10 januari 2010.. Bro Dis Satey buat sesi race test transponder baru.. Tahniah bro Din kerana telah maju setapak lagi. Lepas ni boleh la buat race selalu di Ipoh. Sesi ujian transponder ni sebenar sambungan dari sesi minggu lepas yang gagal kerana masalah teknikal dan juga cuaca hujan.

kali ini Bro Din terpaksa usung PC turun track.. ini disebabkan laptop dia pakai system Vista tapi sistem Transponder ni pakai Windows XP.. jadi sementara laptop ditukar versi Windows XP terpaksala diturunkan PC semata-mata nak menjayakan sasi
Tapi masalah lain pulak bila pakai PC.. kena ada punca elektrik.. Bawa generator rosak lak.. terpaksa cari mekanik lak, repair generator..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Selamat Datang ke Ipoh RC Car Team

Foto saya
Laman Web ini diwujudkan bertujuan untuk menghimpunkan aktiviti-aktiviti yang melibatkan peminat Kereta Kawalan Radio di Perak. Sebarang cadangan untuk menambahbaik laman ini atau menambahkan bahan-bahan, sila majukan kepada Web master di ipohrcar@gmail.com

Tshirt Ipoh RCar Team

Berminat untuk mendapatkan T-Shirt Ipoh RCar Team

Tshirt berwarna kuning hitam iaitu warna kebanggan Negeri Perak. Peminat-peminat RC car yang berhajat untuk mendapatkan Tshirt tersebut boleh berhubung dengan En. Lemantoi ( 012-5232917 ) atau Tengku ( 019-5533691 ). Sehelai RM 40.00 sementara stok masih ada ( Stok terhad.. kalau ada permintaan kita buat lagi )

Race Batu kawan